Voorbereidingen voor studiereis naar China - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Yvonne Hulskes-Vogels - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor studiereis naar China - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Yvonne Hulskes-Vogels - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor studiereis naar China

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

02 Oktober 2012 | Nederland, Oirschot

Mijn visum voor China is aangevraagd en staat ondertussen in mijn paspoort.
Deze ligt weer veilig thuis. Toch spannend om je paspoort op te sturen....

Tevens heb ik een doktersjas geregeld via mijn tante Corrie die werkt in het Maxima Medisch Centrum te Eindhoven.

Met klasgenoten afgesproken om met de trein vanuit Eindhoven te reizen naar Amsterdam Schiphol.

Rest mij nog wat Chinese Yuan te regelen.
Volgende week mijn koffer in te pakken en dan ben ik klaar voor China.

  • 03 Oktober 2012 - 08:26

    Susanne:

    Hey Yvonne, tis bijna zover. Alvast veel plezier gewenst, wie weet zie k e nog op schiphol volgende week.
    groetjes
    Susanne

  • 03 Oktober 2012 - 08:26

    Susanne:

    Hey Yvonne, tis bijna zover. Alvast veel plezier gewenst, wie weet zie k e nog op schiphol volgende week.
    groetjes
    Susanne

  • 03 Oktober 2012 - 11:42

    Nicole:

    Zo trots op mijn zus...Ik wens je super veel plezier...en ga je zeker volgen

  • 03 Oktober 2012 - 16:30

    Yvonne:

    Thanks Nicole,

    Krijg er rode oortjes van hahaha...
    Ben ook trots op jou! Love you

  • 04 Oktober 2012 - 20:50

    Jacqueline Montrée:

    Hoi Yvonne,

    Spannend! Heel veel plezier!

    Groetjes,
    Jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 809
Totaal aantal bezoekers 18188

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 28 Oktober 2012

Studiereis naar China

Landen bezocht: