Reisbescheiden ontvangen - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Yvonne Hulskes-Vogels - WaarBenJij.nu Reisbescheiden ontvangen - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Yvonne Hulskes-Vogels - WaarBenJij.nu

Reisbescheiden ontvangen

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

06 Oktober 2012 | Nederland, Oirschot

Vandaag de reisbescheiden ontvangen voor de studiereis naar Beijing.
Mijn vliegticket, het reisprogramma gemaakt door Kuoni voor Total Health.
Ook nog een boekje gekregen over China.

Over 1 week ben ik rond deze tijd op Schiphol.
Vanuit Eindhoven reis ik met 4 klasgenoten naar Amsterdam, Schiphol.
Daar verzamelen we vanaf 14.45 uur.
Deze studiereis maken we met ongeveer 40 mensen van die studeren e/o gestudeerd hebben bij Total Health.

We vliegen met een boeing 747-400 en mijn stoelnummer is 39K.
Helaas is het net achter de vleugel, maar wel bij het raam.

Rest mij nog de treinkaartjes voor heen- en terugweg te printen.
Mijn koffer in te pakken en dan China..... Here i come....

• 13 Oktober 2012 - 11:17

Susanne:

hallo Yvonne, veel plezer in china, misschien zien we elkaar straks nog op het vlegveld. Tis echt een grandioos land.

• 14 Oktober 2012 - 21:32

Ans Koelewijn:

Heb al gekeken.je bent er nuchter is hier 21;31 bij jou 7uur later je ligt dus op een oor. Tot volgende keer dikke zoen ans

• 14 Oktober 2012 - 21:34

Nederlands ligt me niet zo zeker niet op dit tijdstip. Hier prut weer geweest volgens internet in China warm geniet ervan xxx